Sådan er det at være mekaniker hos os
Hør mere om, hvordan det er at være mekaniker i videoen nedenfor. Husk at tænde for lyden.
Vi reparerer alt
– og vi er gode til det!
Vi er omkring 500 ansatte, der alle arbejder med biler i enten administrationen, salgsafdelingen eller på værkstedet, hvor du vil få din daglige gang. Og netop eftermarkedet er en stor og vigtig del af vores samlede forretning.
Som mekaniker har du sammen med dine kolleger ansvaret for, at vores værksteder leverer topkvalitet, og at reparationer og serviceeftersyn kører så effektivt og glidende som overhovedet muligt.
Du er langt fra alene, og sammen løfter vi hver dag opgaven med høj kundetilfredshed til følge.
Som mekaniker i vores koncern nyder du godt af en række fordele
Alsidig hverdag med kompetente kolleger
Vi forventer, at du er en holdspiller, som er med til at spille både dine kolleger og dig selv bedre og tage en for holdet, når det er nødvendigt.
I dagligdagen lægger vi stor vægt på at skabe et godt sammenhold og et godt arbejdsklima med både kollegial hygge og faglig udvikling. Samtidig vil du mærke styrken i at have en stor familie at sparre og dele erfaringer med.
Knowhow, udvikling og vidensdeling
Vi nyder godt af at dele erfaringer med hinanden på tværs af husene, når det giver mening. Samtidig lægger vi vægt på, at du har mulighed for at udvikle dig og har alle kompetencer til at følge med udviklingen.
Derfor får du løbende efteruddannelse og relevante kurser, og har du lyst og mod på at avancere inden for vores egen koncern, er der masser af muligheder.
Altid opdateret med det nyeste udstyr
Hos os kan du forvente, at vi har det nyeste og mest moderne udstyr til at løfte opgaverne. Vi har både Danmarks største værksted men også nogle af de mindre.
Men størrelsen betyder jo ikke alt og uanset hvad, vil du opleve et strømlinet værksted, hvor vi er effektive og bruger tiden fornuftigt men samtidig har tid til at stoppe op og tænke over, om nogle ting måske kunne gøres anderledes.
Klædt på til fremtiden med digitalt fokus
Med flere og flere hybrid- og elbiler på liftene sætter det større krav til håndteringen af alt fra stærkstrøm til softwareopdateringer.
Vi er også meget opsatte på at udnytte alle de digitale muligheder. Derfor laver vi blandt andet videotjek ved servicebesøg som sendes direkte til kunderne, så de kan se for dem selv, om bilen trænger til nye bremser, eller en udstødning er gennemtæret.